Studenter, party och ett nedrans hålligång...

Igår vaknade jag av att massor med studenter förde ett jävla liv (jag bor precis utanför ett gymnasium). Så det var bara att pallra sej upp, fixa i ordning sej och dra ner för att kolla på allt ståhej. Jag träffade ett par kompisar där, Jonathan, Peter och Antonio (han tog studenten igår, grattis!). Senare på kvällen vart jag ordentligt partysugen så det slank ner två AquaTini och lite rött vin (Chill Out Shiraz, det bästa röd vinet). Sen bar det av ner med taxi till KC med Aki och Tommy. En halv timme senare dök Crippe upp med Isak och en annan kul typ. Fii faan vad folk det var där borta, studenter överallt! Men men, party all night long! =D
Drog sedan hem hela gänget med två taxissar vid två-tiden. Partyt fortsatte hemma hos mej. Jag gick sedan och la mej runt halv fyra och fick sällskap av två hunkedunkar, jag låg alltså och sov mellan två heta killar! Det vart dock ingen action men tanken fanns där. ;)
Jag vaknade idag alldeless ensam ca kl. 14.50 och fann bara en klacksko i min väska! =o Vart fan är den andra?! =S
Sen dess har jag varit och handlat, plockat bort burkar och flaskor och duschat. Nu ska jag laga mat. Köttbullar, färsk potatis och gräddsås!
Btw! Jag klarade religionsprovet galant! x)




Nationaldagen - Länge leve Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0