Massor av mys <3

Idag ska jag upp elva för att göra mej i ordning och plocka lite här hemma. Ska sen bege mej i väg runt halv två till banken och sen till stan för att träffa min kära Isak. Vi ska fika på mitt favorit café som heter Café Tidemans och ligger vid Nybroplan. Jag älskar deras atmosfär samt soffan med kuddarna. Hoppas bara det regnar också för att höja mysfaktorn. Sen lär det väl bära av hem till honom när han har slutat att jobba. Han ska sjukanmäla sej på fredag för min skull. <3

På fredag är det skolavslutning trots att jag inte har haft någon lektion på hur många veckor som helst (sant faktiskt, religionen slutade grymt tidigt) och så ska jag till Café Opera för en intervju med Aftonbladet (!), ska sen bli fotograferad vid Humlegården (hoppas på fint väder då, annars får det gärna regna så att man blir jätteblöt efter ett par minuter efter att man har gått utanför dörren). Sen lär det ju bli ännu mera mys med Isak, förhoppningsvis. <3
Jag fick min lönespecifikation idag och blev glatt överraskad! Lönen kommer på måndag, varför inte nu på fredag ist då jag vill ha och behöver den liksom? =/
I helgen, om man får tänka så långt, har jag och ett par kompisar planerat att dra till 360/Göta Källare och shake-a ass. Tror det blir Crippe, jag, Micke, Mika, Isak och ett par till. Hoppas på många! =) Du som läser det här, kom dit vet ja! Det ligger på Medborgarplatsen, öppnar 21 (är du under 20 så ska du vara där innan 22 (du måste vara guldmedlem, det kan man fixa på deras hemsida - tresexti.se)) och det stänger 03.

Och som ett fint avslut ska jag göra lite honung och citron-te (rättvisemärkt och kostar 39kr (!) och det går typ inte att hitta det någonstans heller, har sprungit runt i halva Sthlm för att hitta den där lilla boxen med 20 tepåsar) och sätta mej i soffan för att glo på favoritkanalen Discovery Channel. - Det, gott folk, kallar jag livet!
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart i sthlm bor du?

Kommer förmodligen flytta upp dit i höst, så då får du hålla mig sällskap någon dag :)

2009-06-14 @ 12:29:46
URL: http://mankaboom.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag bor i Märsta. Jo men visst, det gör jag så gärna! :)

2009-06-14 @ 16:39:38
URL: http://annigoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0