Shopping och egoism

Var i stan idag som sagt och shoppade lite. =)
Kom dock dit runt halv fyra, fyra. Men jag kom ändå hem med det här:

Vitt linne/klänning, 249:-
Vita satinshorts, 199:-
Båda från Gina Tricot.

Hårspray "New Star" från "Proffs", 55:-
Saltvattensspray "Ocean Mist" från "Proffs", 35:-
Rakhyvel "Gilette Venus Embrace", 185:-
Hårfärgen "Récital Préférence" från "Lóreal" i färgen "10.21 Stockholm", 119:-
Pennvässare, 16:-
Nagelack från "Depend" i nr. "136", 25:-
Allt köpt på Åhléns.

Matt foundation från "Make Up Store", 245:-
Köpt på PUB.

Strumpbyxor, 59:-
Köpt på Kappahl.

Svarta stay-ups, 59:-
Köpta på H&M.

Hittade även ett par jätte fina klackskor i bubbelgummsrosa färg och jag blev kär på direkten, men jag behöver dock smakråd från en god vän och betänketid vad det gäller dom. =P

Köpte även två is-latte och en energidryck. Till middag blev det fajitasallad från Max. Nam nam! =)
Sen runt åtta på kvällen bar det av hem. Och väl hemma kom jag på att jag måste till stan i morgon igen (eller åtminstonde till Kista) och byta det jag köpte på Gina Tricot, linnet/klänningen var för liten och shortsen var för stora. Tänk så illa det kan bli när man känner sej stressad och behöver mat. ^^
Men det regnade idag ändå, eller jaa det duggade. =/ Hade velat ha spöregn ist!

Tog även lite egobilder idag när jag kom hem. Här kommer några av dom:



Måste bara säga att mina ögonfransar blev nästan lite för bra idag. Faan, vad jag vart nöjd med dom!


Ne, nu ska jag bege mej till badrummet. Här ska det färgas hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0