Hey ho, let's go!

Gårdagen och idag ja... Måste ju försöka att minnas allt också. =/

Meen, det var väl något så här:
Fick något ryck runt nio igår kväll och drog in till stan och festade gärnet med Sanna, hennes Co. och min kära Isak. Faasiken vad skoj det var! =D
Jag och Isak drog sedan hem till honom ca 03.30 med en taxi, blev väckta av hans kära mor ca kl. 9 idag.
9 på en söndagsmorgon och när man bara hade sovit i max tre timmar! =O
Men å andra sidan så var vi tvugna att gå upp för Isak skulle flytta in till sin lägenhet idag. Grattis grattis! =) <3
Men iaf, så steg vi upp och jag möttes av en U-N-D-E-R-B-A-R syn när jag hade klätt på mej. En grymt het kille i arbetsbyxor..! (a)
(Yees, jag har en passion för snygga hunkedunks i arbetsbyxor.)

Jag drack te till frukost (som vanligt, hur skulle jag annars kunna vakna? =P ) och sen fick jag skjuss till stationen, 10.00. Satt och spelade Soduku hela tågresan hem (jag har blivit något slags pro på det, fett coolt jao!). Jag kom hem runt 11, hoppade in i duschen som den zombie jag var och slängde mej på soffan och dog ett tag med Discovery Channel på tvn. Sen vart jag meddragen till Häggvik, Upplands-Väsby och Rosersberg. Fick en is-latte och en tonfisksallad som plåster på såren. =)
Nämnde jag att jag har mått as idag? =O
Japp, jag har mått hemskt illa, haft ont i näsan (fick en höger av Tommy i fredagsnatt) och varit så himla trött. Men iaf, runt sju ikväll var jag tvungen att däcka i sängen med en filt uppdragen till öronen. Vaknade ca 21.40 gick upp och frös så in i norden. Slängde mej på soffan med en filt igen och kollade på någon skum film på 3:an. Och ja, nu sitter jag här och har flash-backs...
Det är som en blixt som far igenom tankarna och försvinner lika snabbt som den dök upp. Man blir helt paralyserad och paff på samma gång, man bara står där. Jag har flash-backs från i natt och dom dyker upp hela tiden! Jag vet inte vad jag ska göra. >.< Jag fick en idag när jag satt och åt, den for igenom huvudet som en racerbil i F1! Men gud så underbar den var. Jag kunde inte göra något annat än att sucka lite lätt och titta drömmande ut genom fönstret.

Ne, nu tänkte jag dra mej tillbaka och messa en stund med Joakim (som tydligen lever igen). Puss och god natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0